MONES EN XOCOLATA

OUS INSPIRATS

 

 

Ous Inspirats neix de la tradició de elaborar peces en xocolata a partir de la figura del Ou, com patró per obtenir les creacions per les Mones de Pasqua.

Des del 1939, any en que Lluis Santapau Egea va començar a elaborar Mones de Pasqua en Xocolata, amb la singularitat de utilitzar els ous com element base subliminal per les seves creacions, nosaltres hem volgut donar un pas més i fusionar les noves tecnologies amb la tradició.

Mitjançant el ús del disseny digital 3D, s'obre un gran ventall de possibilitats a l'hora de crear mones de xocolata, desenvolupant noves tècniques de modelatge digital, com son les Extrusions, les diferents aplicacions Booleanes..., i que fusionades amb processos de Fresat o Impressores 3D, se obtenen encunys mil·limetrats que, un cop termoformats, obtenim els motlles per donar vida a les nostres creacions.

Fugint de més tecnicismes, us mostrem els tres primers models de la nova línea de Mones Ous de Xocolata, Inspirats en personatges d'actualitat.

 

 

 

 

Ous Inspirats, nace de la Tradición de elaborar piezas en chocolate a partir de la figura del huevo, como patrón para obtener las creaciones para las Monas de Pascua.

Desde 1939, año en que Lluis Santapau Egea comenzó a elaborar Monas de Pascua en chocolate, con la singularidad de utilizar los huevos como elemento base subliminal para sus creaciones, nosotros hemos querido dar un paso más y unir las nuevas tecnologías con la tradición.

Mediante el diseño 3D, se abre un gran abanico de posibilidades a la hora de crear monas de chocolate, desarrollando nuevas técnicas de moldeado digital, como son las Extrusiones, las diferentes aplicaciones Booleanas,… que unidas a los procesos de Fresado o Impresión 3D, se obtienen troqueles milimétricos para termoformar, teniendo como resultado, los moldes finales que nos permitirán dar vida en chocolate a nuestras creaciones.

Aquí os dejamos con los tres primeros modelos de la nueva línea de Monas de Pascua en Chocolate inspirada en personajes de actualidad.

 

 

 

| Pagina Principal | www.santapau.org | des de 1927 - SANTAPAU. S.C.P.